Strona archiwalna. Zapraszamy do aktualnego serwisu > link

Spotkanie informacyjne dot. Akademii Liderów

21 stycznia odbędzie się spotkanie informacyjne dla przyszłych uczestników Akademii Liderów – programu rozwoju kompetencji skierowanego do pracowników administracji UW.

Wiosną tego roku rozpocznie się Akademia Liderów – program szkoleniowy dla kadry kierowniczej Uniwersytetu Warszawskiego. Zakończono prace nad programem szkoleń. Niebawem rozpocznie się rejestracja uczestników.

21 stycznia odbędzie się spotkanie informacyjne dla przyszłych uczestników Akademii Liderów, podczas którego zaprezentowane zostaną:

  • główne założenia programu szkoleniowego,
  • zakres merytoryczny szkoleń po uwzględnieniu efektów przeprowadzonych konsultacji, warsztatów, badania ankietowego i rekomendacji zespołu rektorskiego,
  • szczegółowe zasady udziału w Akademii Liderów, rejestracji uczestników i terminów szkoleń.

W spotkaniu weźmie udział zespół odpowiedzialny za program merytoryczny Akademii – dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, dr Dorota Kobylińska, dr Piotr Pawłowski i dr Rafał Stefański.

Spotkanie odbędzie się 21 stycznia, w godz. 14:00-15:30 w auli A/B na parterze budynku Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych na Kampusie Ochota (ul. Żwirki i Wigury 101).

Rejestracja na spotkanie trwa do 19 stycznia do końca dnia i odbywa się za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem www.szkolenia-rozwoj.uw.edu.pl.

Logowanie do platformy odbywa się za pomocą konta CAS – instrukcja logowania dostępna jest tutaj.

Platforma www.szkolenia-rozwoj.uw.edu.pl. będzie narzędziem służącym do rejestracji uczestników Akademii Liderów, a docelowo także do komunikacji dla osób biorących udział w programie. Na platformie będą też zamieszczane materiały merytoryczne dotyczące szkoleń.

Więcej informacji o działaniach związanych z Akademią Liderów znaleźc można na stronie ZIP: www.zip.uw.edu.pl.

 

Źródło: www.uw.edu.pl


Data publikacji: 15 stycznia 2020

Data ostatniej modyfikacji: 21 stycznia 2020